Wednesday, December 20, 2006

budak nakal


masa malam lepas kenduri mak aku buat kenduri untuk adik aku nak gi study tu (10hb Dec)..adik bongsu aku yg yg paling nakal ni, dia excident plak haiyaa tak satu2 btul lah dia ni tau..dah tak tahu nak cakap macam mana..nakal sangat...nak tunggu sampai dia matang punya lah lama...kecian mak ayah aku..aku kekadang geram tgk dia...umur baru 12tahun..tapi dah pandai dan belajar bawak motor..motor sapa lah dia bawak malam tu agaknya...sampai ecident macam ni..nasib baik luka jer..kalah patah atau sebagainya haiyaa tak tahu arr..dah arr nak dekat bukak sekolah ni, luka sana sini...ermm sabor jer arr kan..wakaka

2 comments:

Anonymous said...

hehe biasa la dak br nk blaja..ko cepuk je dia tu byk2 kali. tu keta ko tu jejaga sket.risau gak kot tetiba sampai akal dia nk test driving plak..naya je wei

lavender said...

uhuuhuh seram nengok luke tu kepek.. sure die insaff kejap ar.. ahahah biler dah bek kang die test ar lagik..behsela remaje