Friday, November 07, 2008

duit raya


hehehe jangan tak percaya tau..org dewasa pun banyak gak dapat duit raya..ingat budak2 jer ker leh dapat duit raya..hehehe tapi bukan nya saudara yg kasi pun duit raya aku ni..semuanya family dan adik-beradik jer yg kasi hahaha..oklah kan dari pada tak da..dapat duit raya dari opis pun dah RM50..alhamdullilah..

6 comments:

HANA bUdaK cEkElAt said...

aik, duit raya apa tu?
raya deepavali ke?
;p hehe

zianazone said...

wakaka cehh ada ke patut..itu duit raya aidilfitri maa :P deepavali tak da org nak kasi duit raya arr hahaha

HANA bUdaK cEkElAt said...

aish... knp bnyk sgt duit raya zianazain eh silap! ziana zone ni?

ops!! ampunk? aish!! dekat da kita ni.. ampunk mana tu? ampunk point? ampunk park? ampunk jaya?

;p ;p

zianazone said...

hahaha aku kan cute..sebab tu lah dapat duit raya banyak dak cekelat :P

hehehe ko pun kat ampunk gak ekk..aku kat taman bukit permai..ko kat mano lak ekk

Tujuh Kaki Dalam said...

pergh.

dah tua pun dapat lagi ke?

zianazone said...

hahaha biasa arr tuwe tapi nampak muda maa..sebab tu lah dapat laie... :P