Tuesday, March 20, 2012

parasit!!

sy tk bpe faham, tp cuba untk memahami..bila awk kata, awk dgn sy kwn jer..so knapa skrg awk masih cri sy lagi? Bkn ker awk tgh bahagia skrg ni? Pasal sy, awk jgn amik tahu..pandai lah sy nk idup mcm mana nanti huhu..sy ingat lagi, dlu awak pnah kata kat saya "bila xgf awak tinggal kan awak sbb dia ada laki lain, awak terus lupakan dia sbb dia dah lukakan hati awak" so skrg ni dah tbalik kan, awak yg tinggal kan sy sbb awak ada perempuan lain, sejak kita couple dlu pun awak mmg dah ada pmpuan lain pun..cuma sy jer yg tahu lambat, sy tahu pun lps kita dah takda pape lagi..sanggup awak tipu sy kan..sy punya lah pcaya kan awak..nak itu balasan awak kat sy.tapi takpa lah..sy tak marah pun..sikit pun sy tak dendam..sy doakan semoga awak dan dia bahagia sbb sy insan biasa tak layak nak hukum sesiapa..biarlah Allah yg tentukan sbb Allah tu tahu segala2nya..so stop jd parasit n tkyah nk kata sy sombong ke hapa k..sbb org yg knal sy jer thu sy mcm mana sbnarnya..

1 comment:

.: iEyLa :. said...

erk..just go on with ur life lahh..
xyah nak sebuk2 tnye hati yg dah sedia terluka nih..
kan kak.. :)