Thursday, August 09, 2007

pindah

bestnya tarikh hari ni tau 090807 hehehe kalau terbalik kan number tu macam ikut turutan lah plak 07 08 09..apa2 jer lah ekk..aku bukan nak cerita pasal tarikh..aku nak kasi tahu...24/09/07 nanti opis aku akan pindah ke area ikea uwaa makin jauh lah aku gi keja nanti nampaknya...haiyaa nak buat macam mana kan..keja tetap kerja..walaupun jauh aku kena pegi jugak..keja bukan nya senang nak cari sekarang ni...ermm cayokkk cayokkkk..rase cepat gila plak nak pindah tau sebab sebelum ni diaorg cakap bulan 10 nanti..korang nak tahu kenapa diaorg pilih tarikh 240907 tu...makna nya dalam kalender cina 14hb 8 tau...so maksudnya kaya sampai mati lorrr hahaha

tu jer aku nak cakap sebenarnya hahaha malam ni aku ada jemputan tgk ungu kat ruums..thanks cik bintang sebab sudi ajak aku tgk ungu malam ni yehaaa..udahhh lama aku tak tgk ungu...dulu penah menang contest tgk ungu kat hotel istana..sekarang dapat jemputan free lak..thanks cik bintang

2 comments:

antalya said...

xyah terbalik2 nombo nye..akan sampai hari nye nanti bertarikh 07.08.09 insyaallah jatuh pd hr jumaat :-)

uii pindah opis ke? selamat memunggah ekekek

Miss Appleijo said...

hehehe :P haah lah yun..bulan depan aku nak pindah opis kat dataran sunway kota damansara haiyaa makin jauh lah nampaknya kan..tak pa tak pa..nanti aku try dulu macam mana ekk..cayokkk cayokkk