Saturday, August 25, 2007

lebihhh kilooooooometer plak


hehehe hari tu peraduan petronas saya anak malaysia aku udah selamat hantar..sekarang ni giliran shell super di cipta untuk lebih kilooooometer plak hehehe..sebenarnya aku isi minyak keta pakai shell..sebab contest saya anak malaysia tu lah...mak beria2 suruh aku try..aku pun gi lah isi minyak petronas plak..nak dapatkan borang dan resit lah katakan...kali ni bila contest petronas tu dah habiss...baru lah aku isi semula keta aku tu dengan shell hehehe suka hati jer aku tukar2 minyak kan...ermmm aku memang suka masuk2 contest ni..bagi aku tak menang tak pa..janji aku udah try dan cuba masuk contest tu hehehe...mana tahu rezeki aku murah ker..bleh dapat hadiah laie yehaaa..doakan ekk...

4 comments:

yun said...

rajin la ko nk masuk contest tu ye. aku selalu buang je kertas tu ekekeke

zianazone said...

masok contest ni hobi aku yun..mak aku yg selalu kasi semangat hehehe tu yg aku masuk jer apa2 contest tu..lagi pun aku memang minat masuk contest ni

mixterr said...

aku dah masuk.. tp xmenang pon..

zianazone said...

macam mana nak menang..mesti tangan ko tak bedung masa lahir dulu kot wakaka