Tuesday, July 21, 2009

Man United di Stadium Bukit Jalil

ermmm aku ni biasalah kalau bab contest dan bab tipun ERA no.1 hahaha semalam(aku dengar radio..sekali Reza cakap kalau nak menang 4tiket tengok MU lawan malaysia call bila dengar isyarat memanggil...bila dah kuar jer isyarat tu..aku pun apa lagi...jari pun pantas menelefon..alhamdullilah..aku menang dan dapat tiket tu..so apa lagi..malam tu aku bawak adik dengan family abg aku tgk bola MU lawan MALAYSIA...walaupun malaysia 0, tapi diaorg main memang best...cayalahh...cayokkk cayokkk

tiket yg aku menang

pemain MU tengan berdansa hehehe

Senarai nama pemain Malaysia

Senarai nama Pemain MU

2 comments:

Truly_me said...

lelame minat bola la nkooo..

Miss Appleijo said...

hahaha aku pun rase arr kepek...lelama kang..semua game bola aku nak gi tgk nanti hehehe