Wednesday, July 08, 2009

petik

ermmm ada cerita pasal petik ni..bukan "petik bunga" tu tapi petikk ni special sikit...dalam erti kata lain petik ni "kaitan"..hai aku tak paham arr manusia zaman sekarang ni..kenapa lah suka sangat nak petik nama org untuk ajak org lain join sesuatu benda..besar sangat kan nama org tu ko nak kaitkan, kalau tak petik nama org tak bleh ker..aku tak suka ok...kalau nak ajak org join sekali pun..tak yah arr nak babit2 kan nama org plak...dah tak da modal ke hapa..hurrmmpp

2 comments:

kepek ubi said...

mari memetik munger la laa laalaaaa :P

zianazone said...

hahaha kita petik bunga taik ayam nak takk hahaha