Friday, April 20, 2007

gantung sekolah

Dalam pejalanan aku balik umah petang semalam..cikgu sekolah adik aku call..dia suruh aku datang kat sekolah petang tu jugak…ahhh sudah 360°otak aku berpusing pikirkan apa lah agaknya cikgu suruh datang sekolah petang tu jugak..hurmmpp mesti adik aku buat hal lagi…ternyata apa yg aku pikirkan tu betol...adik aku kena gantung sekolah selama 14hari haiyaa!! kalau dia buat kesalahan lagi lepas digantung sekolah lepas ni, dia akan ditukarkan ke sekolah lain plak nampak gayanya…ingat tukar sekolah senang agaknya..ee pelik dan geram aku kat adik sorang ni..ntah apa masalah dia agknya sampai jadik nakal macam tu..nak jer aku cekik2 dia (wakaka kejam gila aku nak cekik terus) dulu aku, abg aku dan dua adik pompuan aku sekolah kat sana jugak..tak lak buat hal macam ni sekali..tak penah mak ayah kena panggil ke sekolah atau apa2 pun..ni bila time dia dan syafiq..macam2 hal plak..tahun lepas syafiq..syafiq dah ok..dia plak buat hal..dia ingat sekolah rendah dengan sekolah menengah sama agaknya..hai ntah lah ekk geramm gila aku bila pikirkan benda2 ni…ermm yg paling aku kecian kat mak dengan ayah arr..lambat sangat nak tunggu diaorg ni matang dan dewasa..ini lah dugaan membesarkan anak2 agaknya hurrmmpp

4 comments:

Tenno Miyake said...

lek ah..

nanti dah tua nanti dia sedau.budak macam ni memang payah.. nakal tu sesuatu yang di dalam hati dia yang nak dilepaskan ..

cuba try biau kan aje. jgn ditegur2.

zianazone said...

tulah pasal beb..nak tunggu dia besau tu yg lama gila rasenya..jangan kata nak besau..nak baligh pun lambat lagi kot wakaka haiyaa sabor jer arr..aku harap lepas kena gantung sekolah ni dia akan berubah sikit insyaallah

Tenno Miyake said...

ko tolong la bagi dia baligh..

hahahahaha :p

zianazone said...

hahaha aku tak pandai nak balihh kan laki ni..apa kata ko jer yg baligh kan dia nak..ko mesti pandai punya sebab ko lelaki hahahahaha mongokk jer ijham ni :P