Thursday, April 26, 2007

salad


Hahaha lepas demam sandwich..aku sekarang demam salad plak..benda ni paling senang nak buat dan tapau gi opis..korang kalau nak buat pun leh gak tau, selain senang disediakan..salad ni pun sangat berkhasiat hahaha..so kita mamam dulu

4 comments:

lavender said...

wakakak bleh diet makan salad ni.. we i tak letak tauzen island ke? lagik besh weii

yun said...

ahahaha..aku br je nk bg cadangan yg sama ngan lavender tu. letak thousand island sos konpem lg sedap nye la

tp bila aku tgk gambo salad ko ni aku teringat opismate tempat keje lama aku.pepagi dia bekpes ngan salad ni utk tujuan detox

Tenno Miyake said...

weih.. hari sabtu ni ko buat apa? tolong buatkan aku sandwich tu boley tak?

zianazone said...

kepekk - tu lah pasal kepekk diet diet hahaha..haah aku ada betak..tapi masa aku amik gambar tu..aku lum siram kan tauzzen island tu laie maa hahaha

yun - memang sedap pun yun..biasa lah aku yg buat maa wakaka wei detox tu hapa..tak paham teman maknanya??

ijham - hari ni aku keja lah ijham..kalau aku buat kan pun..ko bukan nya kat kl..jb nun jauh wooo :P