Tuesday, April 17, 2007

sandwich


Wakaka dah 2 hari berturut2 aku buat sandwich dan bawak gi opis..apesal ntah rajin sangat sekarang ni nak buat sarapan sendiri…sedap jugak rasenya tau (wakaka isi bakul angkat sendiri) semalam aku buat sandwich tuna + salad + tomato jer..hari ni advance sikit, sandwich tu aku letak tuna + isi ketam + salad + tomato..pencuci mulutnya plak sosej wakakaka gila manyak benda aku letak…main hentam jer..janji leh sarapan dan makan sandwich tuna tu cukup arr kan..nyum nyumm nyummm bestnyaaa…kalau korang nak rase buat sendiri ekkk wakaka sedap woo selamat mencuba hahaha

7 comments:

yun said...

wahh meriahnye sandwich ko..ada lebih tak? pass la kat sini.
sok ko nk wat lg ke? wat lebih utk aku okies

lavender said...

ui untuk aku tade ke? nampak cam sodapp jekk.. amboi2 kemain rajen lagik skang ni ko ek.. ade pape ke? eheheheeheheeh..

zianazone said...

yun - hahaha tu lah pasal berturut2 lah katakan..hari kedua meriah sikit lah gamaknya..hari ni aku tak sempat nak buat arr..mee kicap pun aku tak singgah gi beli wakaka

kepekk - memang sedap pun kepekk bukan nampak jer hahaha tak da makna nya ada apa2..aku memang rajin maa chewahhh :P

Tenno Miyake said...

sandwich......?

hmm aku fikir lain plak nih..

zianazone said...

Hahaha ko pikir apo lak tu ijham..mesti pala ko yg sengal tu pikir bukan2 ekk..aku sepuk ko kang..sandwich tu roti arr..ko tak penah makan roti mehhh haiyaa dak ni

yun said...

tenno- balik kang ko tanya anak ko..sandwich tu mcm mana ek..sure dia kenal nye la

zianazone said...

yun - tenno tu bujang tang tang tegolek telentang lagi arr yun..mana dia ada anak..anak tekak ada lah wakaka