Wednesday, September 05, 2007

nak pindah punya pasal


aku sampai kat opis hari ni agak lewat jugak sebab pepagi tadi aku kena tolong hantarkan adik aku gi keja..dia start keja kat tempat baru hari ni so aku lah yg kena hantar dia, nasib baik lah tempat keja dia tu dekat jugak dengan umah aku..kalau tak masakk...tak pa arr esok paksa dia gi keja sendiri hehehe...aku sampai jer kat opis pagi tadi...bos aku dah bising..haiyaa apa lah bos aku ni kan..pagi2 dah bising2...apo arr kan...dia cakap kalau aku lambat kemas..kotak habis aku punya pasal haiyaa..aku tahu arr nak kemas aku punya dokumen semua ni..jangan wisau lah bos..aku bleh settle kan punya arr..tak sabor2 lah plak dia ni..nak suruh bungkus cepat2 plak..manyak masa lagi maa haiyaa..tapi oklah akhirnya keja mengemas tu udah settle..tinggal sikit2 jer lagi...lepas ni tak lah dia kecoh kat aku lagi kan..

No comments: