Saturday, September 08, 2007

paksa

ee rase geram plak kat kawan aku sorang ni tau..aku rase dia poyo pun ada jugak..ee gerammmnya aku kat dia...ada ke patut dia nak jumpa aku..aku bukan nya tak nak jumpa dia..aku memang nak jumpa dia sebab udah lama tak berjumpa..tapi aku cakap lah kat dia..aku tak janji takut ada hal plak..aku tak nak lah dia berharap..nanti aku dah janji tak jadi plak..dia cakap aku tipu..aku tak nak lah jadi macam tu kan so bleh plak dia cakap aku ni manyak alasan tak nak jumpa dia..ee ada ke patut cakap aku macam tu...ee buat aku tak suka jer tau..nanti elok2 aku nak jumpa dia..terus aku tawar hati tak nak jumpa dia langsung baru dia tahu..tapi aku rase..dia ni macam suka paksa2 aku jumpa dengan dia arr..ee aku tak suka arr org paksa aku buat benda yg aku tak suka..ni yg malehhh ni arrr..ee tak sukaaa nyaaa

3 comments:

yun said...

aku rasa budak tu nak promote bisnes dia ar. aku penah gak kenal owg yg camtu.xyah jumpa ar ekekeke

cik bintang said...

hehe xyah jumpe ah org gini
nanti kang die wat menda x baik pulak, bukan ape.. berjaga-jaga sblm terkena kan fren..

zianazone said...

yun & bintang - tu lah pasal fren..maleh aku nak jumpa mamat tu..gasak lah dia nak cakap aku hapa pun..dah tawar hati aku nak gi jumpa dia hehehe..jumpa korang lagi best kan