Thursday, September 13, 2007

Selamat berpose semua

pagi tadi aku bangun pukul 4.15pagi hehehe bukan bangun nak tolong mak aku sediakan juadah bersahur...tapi aku kuar gi puduraya jemput adik aku balik dari "U" hehehe dia cuti bukan lama pun..saje nak sambut pose dengan family katanya..sabtu ni dia balik kedah balik..nway aku nak ucapkan..

Seribu senyuman
belum tentu menawan hati

satu jelingan sudah cukup
menimbulkan rasa benci
membina mengambil masa
meruntuh sekelip mata

Selamat Menyambut

Ramadan

Maaf Zahir dan Batin

Semoga Ramadan membawa keberkatan kepada kita dan mengukuhkan ukhwah yang terbina

Sepuluh jari disusun memohon maaf atas keterlanjuran kata dan perbuatan, yang menyinggung perasaan dan atas segala kesilapan yang telah berlaku di sepanjang perkenalan kita.

p/s :- hehehe ayat bayekkk punya cilok tapi ikhlas dari aku untuk korang semua...dan jangan jeles bulan pose ni..aku dapat balik pukul 4ptg :P

No comments: