Saturday, March 12, 2011

aku telah jatuh cinta huhu


huhuhu masa dlu tgk2 langsng aku tak ingin pun dengan tart buah ni...sekali masa adik aku tunang..pihak lelaki plak kasi tart buah punya lah banyak..huhu aku terus jatuh cinta pandang ptama dekat dia huhuhu tart buah..aku jatuh cinta kat ko ni huhuhu..best nya tart buah..ingat dlu tak best tau..macam tart telur tu..langsung aku tak usik..tart buah ni ntah lah ekk...kna plak kat tekak aku ni..rase macam syok dan best jer...bila udah jatuh cinta..skrg ni rase nak blajar buat tart buah arr..ada tak sesiapa yg ada resepi nk buat macam mana?? kalau ada..meh arr tolong ajorkan huhuhu..

4 comments:

mommylavender said...

huhu~ ingat ape tadi..tajuk gempaq

bee said...

alaa google jer..haa sedap sgt ker ?

zianazone @ appleijo said...

mommy - hahaha epol sj jer buat tajuk gempak hahaha

zianazone @ appleijo said...

bee - aku takot resepi google tipu punya..bleh pcaya ker kalau google?? jadi ker ekk