Monday, July 02, 2007

mc

hari jumaat 29hb June 07 aku rase ntah lah ekkk..malas giler nak gi keja...so dari malam tadi lagi aku cari alasan..apa ekk aku nak cakap kat doktor sebab aku btol2 nak kan mc tu..aku pun pikir lah punya pikir..akhirnya aku dapat idea bernas tu hahaha...pagi jumaat aku gi klinik..aku buat alasan yg aku pikir2 kan tu...sekali doktor kasi aku sampai 2 hari mc tau hahaha..pandai jugak aku buat alasan nak mc ekk..lain kali nak buat macam tu lagi lah..tapi kat klinik lain plak hahaha...dan satu lagi yg tak bleh blaa...org cuti malas nak keja dok kat rehat umah..tapi aku tak..bawak mak dengan adik2 aku gi sogo...hahaha sekarang kan ada mega sale...sengal jer kan...

2 comments:

yun said...

aku rasa aku tau ko ckp ape kat doctor tu. ko kata ko senggugut kan? membe aku penah wat gak. n dpt mc 2hr gak heehe

zianazone said...

hahaha tak da makna nya aku sengugut yun..aku tak cakap benda tu pun...sebab aku rase benda tu dah selalu sangat org akan buat alasan kat doctor hahaha..aku punya alasan bayekkkk punya hahaha...