Wednesday, September 29, 2010

ohh pewot

adoi lah emak...sakit nya powot anak mu ni huhuhu...powot ohh pewot..jangan buat hal bleh tak..bape kali ko nak jumpa Dr.Tan..kat umah nun..tk tahu air udah ada ke belum...sat lagi kalau tak ada air gak macam mana, air tangki dah kosong pagi td kita org buat mandi...nanti mesti Dr.Tan marah tau...dah arr wangi..pekat lagi berkrim (eyekkk) hahaha...ee tk tahu arr apesal..powot ni tetiba jer sakit n kerap ajak jumpa Dr.Tan..salah makan ke semalam ekk?? rase nya makan btol jer..huhuhu..

3 comments:

antalya said...

salah makan la tu..perut sensitip

honeyvsbee said...

Epol. .aku cadang kan tajuk letak atas, label ni ko letak kategori entry je. .mcm label untuk diary, petua ,holiday , picture. .setiap tajuk entry keluar kat archieve. .label lain. .

appleijo said...

yun - ntah lah wei...tk tahu apa yg aku makan..org len ok jer..aku sorang yg kna hehehe

honey - cadangan d terima..thanks cyunk ku sbb banyak mambantu..