Monday, September 27, 2010

Tetibe rasa sgt mbebankan

Cukup blan ni genap aku keja stlah hmpir 7bln tanam anggur kat umah,emm ntah ar ek,c0mitment bnyak,bila bank slalu tpun,aku rasa sgt mbebankan,n mula lah pkir,nyesal gak aku bhenti keja dlu,kalau tk tk da ar utng aku btambh2,nak nyesal pun tk guna,sbb semua kptsan tu aku yg buat huhu..Emm mana lah tahu sampai mcm ni teruk kan,kalau lah masa dpan aku bleh nampk,jgn harap aku nk amik kptsan mcm ni dlu,skrg aku gak yg susah..
Mak..Thanks sbb bnyak bntu kngah,insyaallah kalau rezeki kngah murah dan ek0n0mi kngah dh stabil,kngah akan t0l0ng mak blik..Uwaa bila pkir2,cian plak kat mak..Mak mmg sanggup bk0rbn apa saje untk anak2 nya,n aku harap..Aku akan k0rbnkan apa saja jgk untk mak aminn..Ya Allah ko murahkanlah rezeki hamba mu ini..Aminnn

2 comments:

antalya said...

setiap yg berlaku ada hikmahnye sahabatku..bersabo la yer..kasik setel utang slow2 k..jgn langsung tak bayo nanti lg byk tertunggak nya

appleijo said...

tu lah pasal ekk...ermmm sabor jer arr..dugaan aku tk habis2..harap2 makin ringan lah dugaan yg aku tanggung ni..aminnn