Sunday, September 26, 2010

Tegur

Salam..Maafkan kngah ayah! Bkan n tk da mksud pun nak kurang ajar..Apa yg kuar dr mulut,sumpah tk da niat langsung untk guriskan hati sapa pun..Apa yg ayah ckp smlm kngah rasa tk pat0t,sbb itew lah kngah ckp tk baek ckp g2..bkn lah kngah pndai sgt,tp setiap apa yg ibu bpa ckp kan mcm d0a jgk,sbb tu kngah tk suka ayah ckp g2 kt shafiq..Walau pun kngah cuma kata "jgn ar ckp g2,tk baek" Agaknya mst ayah trasa dgn kngah,trus ayah tk jd ik0t g 0pen h0use smlm..
Emm tk tahu ar ek,npe ayah slalu ckp kngah blagak,padahal niat kngah cuma nk tgur jer,tk da niat pape pun..Maafkan kngah ayah,kalau tguran sikit kngah smlm bt ayah terus marah n tk da mud.. :'/

4 comments:

Miya said...

Hu3

appleijo said...

huhuhu gak yg aku rase..tapi ayah dh ok pun..

Peni Anani said...

hahak sal mende neh r ko badmud ritu ek... keh3... aq tate ayah so no komen...

appleijo said...

penianani - hahaha haah lah pasal ni..aku pun terus badmud gak :P