Tuesday, September 28, 2010

System Err0r

Ishh tk tahu ar knapa hp ni tau,tiap kali kalau nk bkak bl0g,mst dia ku0r system err0r,tak pun dia ku0r mem0ry l0w huhu incik hp..Apa masalah incik ni? Mem0ry incik udah l0w ke? Nk sy tmbh mem0ry bnyak sikit ke? Huhu jgn ar buat hal tau incik hp,ni jer yg sy ada skrg, nk beli lapt0p tk thu bla agaknya hasrat tu akan tcapai,nak guna pc 0pis,sy tak0t ar,tak0t kant0i,sat lg dia0rg ingat,sy tk buat keja n mgadap tenet jer kan huhu so incik hp,jgn ar bt hal ek,sy pun nak aktip bl0g mcm org len gak..

6 comments:

HoneyVsBee said...

Alah. .nah duit . .g beli laptot. .kehkeh,laptot tau bkn laptop. .

appleijo said...

hahaha ngekkk mu...laptot tu itu apa..tampo kang :P

iEyLa said...

kadang2 sbb memory..kdg2 kne format memory tu bru ok..huhu...
nk xnk kne gak g kedai tnye apsal..hehe

appleijo said...

ieyla - ntah lah beb..tak tahu ar..ngada btol inchik hp ni tau..rase nak tampo2 jer kasi koma (tapi sat lagi kalau dia koma..susah plak nak blog kan)

HoneyVsBee said...

Ceh. .nak tampo aku sampai 2x lak tuh. .hahaha. .nta la natang pe laptot tu. .

appleijo said...

mesti arr nak tampo mu...sapa suruh mu pun tak tau laptot tu natang apa hahaha..wekkk2 :P