Monday, April 16, 2012

aktiviti baru..

 Put ur hand up in the air, hehehe gmbor ni semalam masa sblum jogging..hahaha skrg ni aku nak aktif balik macam dlu tu..adoi penat dah asyik chubby jer..nak kurus balik macam dlu tu..n aku pun dah start diet balik dah..harap2 lah 2 atau 3 bulan lagi aku bleh kurus sikit kan..bukan lah skrg ni tak bagus..tapi biasalah masalah pmpuan..badan semua ok..tapi peha tak bleh bla hehehe..so nak kecik kan lah sikit tang peha ni haaa huhuhu.. ;) ♥

Kaki sapa lg jelita agaknya ek haha nway thanks semua, thanks sbb teman kan aku jogging pagi semalam n aku ingat nanti balik kja nak pegi jogging sndiri sbb kalau asyik nk tunggu korang jer..habis lah jogging aku kelaut kan...korang kan dah kurus..aku ni jer yg chubby lagi..lebiu all much ;) ♥ 

3 comments:

.: iEyLa :. said...

waaahhh..jmpe kat tasik titiwangsa kak..hihi

Camy Alya said...

dah lama juga tak joging. semput tak payah cakap ah.

-_-

zianazone @ appleijo said...

eiyla - hahaha jom tasik titiwangsa ahad ni..sbb mayb akak akan ke sana lagi hehehe

camy - hahaha tahu takpa..kaki2 sy sengal2 lagi smpai skrg ni..hahaha sbb dh lama tk excrsice kot kan..