Tuesday, April 03, 2012

cite geram tk habis lagi..

adoi, cite geram tak habis2 lagi ni..hacker tu mmg btol2 mguji kesabarana ku lah..mana tak nya..semalam ada mmber pm aku kat fb yg baru tu..dia ckp "wei beb, hacker tu mintak pswd aku tau..katanya nk pindah kan game" hello hacker..kalau nak buat jahat pun..pegi lah hack akaun org lain..jangan lah pdajal kan akaun aku tu hmm..dah ar album2 gambor banyak, mana tak nya..buat fb tu tahun 2009 tau..ishh ralat rasanya bila fb kna hack dengan email2 pun kna jugak..bila lah agaknya nk dpt balik akaun tu ek..n bleh ker dpt balik yer..huhuhu hmmmmm anyone?

2 comments:

.: iEyLa :. said...

takot kan kak..
yela pic sume dlm tu kan..

zianazone @ appleijo said...

jgn kata takot..geram pun ada tau..adoi payah jugak kan kalau org pandai sgt ni..bila pandai salah guna kan ilmu yg ada plak..ishhh geram bbtol..