Saturday, April 07, 2012

bahagia ker korang nanti?

Sy yakin allah tu maha adil bgi insan yg teraniaya dan tertipu..Setiap perbuatan ade pembalasan..Mgkn kamu bleh bhgia skrg ats penderitaan org lain..Dosa dgn allah mintk pengampunan dgn allah..Tp jika seseorg tu menyakiti hati seorg insan yg lain dgn sambil lewa ,kemaafan tu perlu diminta pd org yg disakiti..Jika org yg disakiti xmemaafkan selagi tu org yg menyakiti akn menanggung beban dosa.. ;) ♥

Penipu + perampas = mmg ngam korang..aku nmpak ko sgt bahagia skrg..Ape prasaan bla khianat org ek? Pastu mrampas tu best ek?Tikam blkg org pn rase seronok ek? Tahniah beb...ko mmg 'silent killer'..u killing me softly with ur fake kindness..Allah lebih mgetahui.. What u give u will get it back..Allah tu maha adil..cinta pada mnusia, bila2 masa bleh brubah..Sok kalo ko punye kesayangan tu dirampas ko ingt blk ek ape Yg ko buat ek..tu karma namanya..

2 comments:

hidayahmiamir said...

kawan saya pun kena macam neh..zaman sekarang neh da teruk.. nak salahkan sapa pun xtau..keja merampas hak orang ja..
yes, karma tuh wujud, kalau terkena karma, dorang akan kena berpuluh kali ganda dari yang awak kena..sabar dan senyum depan dorang..dorang akan lagi sakit hati tuh...((:

Camy Alya said...

Betul betul betulll!

'Pinggan tak retak nasi tak dingin, anda tak hendak, saya sejuta kali tak ingin!'

(baru pas clash ekceli) :D