Monday, April 23, 2012

isnin

hehe kecian isnin tau..asal tak best jer, asal tak syok jer, asal malas nk keja jer..org mesti akan salah kan hari isnin..padahal isnin tu tak salah apa pun kan..korang yg malas (tmasuk aku) cakap ar macam2 isnin tak best lah, apa lah..ishhh3 apa lah nk jadi dengan kita semua ni kan hehehe..cayokkkk semua..mari lah kita bkerja sekuat nya..amboi :)

2 comments:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

nmpaknyer ari isnin kena tukar jadi cam ari jumaat/sabtu ahad nie.. baru laa xde org nak salahkan ari isnin.. hehe.. isnin kena jadi ari utk cuti.. hehe

zianazone @ appleijo said...

cma - hahaha btol lah tu..kna tukor nampak nya kan..hari ahad isnin buat hari coti hehe tapi kalau buat mcm tu..nanti org akan salah kan selasa plak eheheh.jahat btol..