Friday, December 26, 2008

hp majuk dengan aku

uwaa..hp nokia aku majuk dengan aku agaknya tau...ermm adik aku lah ni..malam tadi ajak aku borak pasal nak tukar hp...aku bercerita depan dia lak tu..dah tak pasal2 hp aku cuba nak bunuh diri tau hahaha..tak pasal2 pagi tadi dia terjun dalam baldi yg berisi air...nasib baik tak jatuh dalam lubang jamban..kalau tak masak gak aku nak beli yg baru...sekarang ni aku rase dia tengah koma lah..tak pasal2 kamera asyik nak on jer..hp ko jangan lah buat tuan ko ni susah ekk..sembuh lah cepat hendaknya...susah lah kalau ko tak da..nak amik gambar pun payah..tuan ko ni dah lah suka amik2 gambor hehehe

2 comments:

lavender said...

nak enpon baru.. ko g petik blackberi pett sebijik ekekekkeke

zianazone said...

nak petik kat mana..kat umah ko ada tanam tak kepekk