Thursday, December 11, 2008

siapa ada cara


hahaha mesti korang tahu benda ni kan..haiyaa aku paling tak suka benda ni tau...sejak dia ada..aku dah tak bleh nak ular2 lagi hehehe..dan yg paling tak best..aku tak bleh nak balik awal uwaa..tak best nya bila dia ada kat opis tu...korang tahu tak macam mana nak jahanam kan benda ni..selain baling atau jatuh kan kasi pecah, yg tu aku tahu arr..tak yah korang ajar pun tak pa hehehe

4 comments:

zamrie said...

hehehehehehe

zianazone said...

ceh ko ni zamrie..org tanya caranya..ko gelak plak ekk

zamrie said...

aku bukan gelakkan ko hehehehe aku teringatkan diri aku dulu... macam ko laaa dok terkalikkan benda tuu kot kot tahu rahsia untuk memusnahkannya hehehehe

zianazone said...

hahaha ko pun macam tu gak ekk dulu...so apa yg ko buat dengan benda tu beb..ke ko redho jer hahaha