Thursday, December 18, 2008

tanah runtuh


Pasal tanah runtuh kan kecoh sekarang ni..aku rase kat tempat aku pun tak kurang hebat nya…Cuma yg beza nya..kalau tempat lain tanah yg jatuh..tp kat tempat aku ni batu yg jatuh tau..haiyaa ntah lah ek mpa* ni..aku pun pelik arr..nak kata tak da org buat report..mustahil lah kan, nak jer aku hantar email kat tb3 hehe…baru2 ni batu yg jatuh tu bukan nya kecik macam batu seremban..tapi besar gak arr..macam mana nak gambarkan besor batu tu pun ntoh ler ekk…dipendekkan cerita memang besar gak arr…haii geram pun ada aku rase..dulu ada pokok2 tumbuh kat bukit batu tu..dia cakap pokok akan buat batu2 ni jatuh…sekarang bila dia gi panggil kontraktor untuk togelkan pokok2 tu..tinggallah bongkah2 batu yg besar2 yang sangat mengerunkan..kalau korang datang tengok dekat2 pun mesti takut punya arr..aku sendiri pun kalau lalu kat situ seriau…mana lah tahu kalau nasib tak berapa baik..batu tu jatuh..tak pasal2 korang kena melawat aku kat hospital lak hehehe..tu pun kalau umur aku panjang arr :p

P/s :- umah aku bukan yg kat atas tu tau..tapi yg ada nampak bumbung seciput kat belah kanan tu hahaha..

2 comments:

Nurmala said...

biar benar umah ko sebelah batu besar tu??? takut wooo..

zianazone said...

btol beb..umah aku kat situ lah..kalau ko penah pegi bukit permai..mesti ko akan nampak umah aku kan bawah tu punya arr