Sunday, December 21, 2008

pendapat korang??

Aku nak Tanya pendapat korang ni..
1. keja gaji basic RM1500, isnin sampai sabtu kerja, pukul 8pg sampai 5ptg, gi kerja dalam 15minit (11km), public holiday follow site instruction..kalau kena kerja..mesti kena datang gak walaupun public holiday (keja sini ok..tapi gaji lambat bukan main..bayang kan arr..sampai sekarang gaji bulan lepas aku tak dapat laie ish ish ish).. atau
2. keja gaji basic RM1300, isnin sampai jumaat kerja pukul 8.30pg sampai 5.30ptg, sabtu ahad coti, gi kerja dalam 5minit (3km), public holiday semua bedal janji untuk selangor punya hehehe…tapi keja sini kurang..yg tension nya...tekanan dengan org dalam opis tu..maklum arr keja dengan saudara (haiyaa paling tak best dan tak suka keja dengan saudara tau)


p/s :- kalau tgk tarikh posting ni..sajer jer aku buat 21hb..sebab tak lah korang rase aku lama menghilang hehehe

5 comments:

Nurmala said...

aku paling tak suka kerja ngan sedara mara..hehe..ntah la..mungkin sbb ada pengalaman ngeri kot...uhuks~~

zamrie said...

aku pong nurmala... leceh kan, malas nak cerita laa...

zianazone said...

tu lah pasal mala dengan zamrie..aku pun tak suka sebenarnya keja dengan saudara ni..sebelum ni dah penah ada pengalaman tau..haiyaaa

lavender said...

pendapatan aku x berape nak lumayan ekekekke

zianazone said...

wakaka memang tak bape lumayan..tapi akhirnya aku keja gak kat tempat 1300 tu kan..sok kena gi opis meeting ISO..harap2 arr bos aku ilang ingatan tau hahaha kalau tak masak nak kena jawap