Friday, June 15, 2007

bukan lupa tapi tak perasan

sedang aku asyik tidur tiba2 aku dengar mak menjerit " ya Allah kngah ko ni...cuai nya nasib baik keta ko tak ilang" tekejut aku pagi tadi dengar mak cakap macam tu, mak aku keja pagi minggu ni...aku ingat kan apahal rupa2 nya kunci keta dan kunci umah aku melekat kat luar pintu..haiyaa gila lah..macam mana aku leh lupa nak tarik bawak masuk umah ekk..semalam aku kuar jap..balik umah tak tahan nak buang ayor aku cepat2 arr masuk umah hahaha terus kunci pun aku lupa nak tarikkk dan bawak masuk..nasib baik lah keta aku tak ilang tau..kalau tak masak aku nak gi balai buat report dan nak gi insurans claim apa yg patut...alhamdullilah semuanya selamat..jangan aku buat lagi udah ler..lain kali aku akan lebih berhati2

6 comments:

yun said...

langkah keselamatan yg patut ko amik ialah
GANTUNG KUNCI2 TU SEMUA KAT LEHER KO

zianazone said...

hahaha tak da makna nya :P

lavender said...

bukan tak pasan tp ko mengottt mase tu wakakakkak

zianazone said...

wakaka mongokkk punya kepekkk..lama tak jumpa mengot..aku windu kat dia wakaka :P

Tenno Miyake said...

kalau la hilang..

aku la orang pertama yang akan gelak sampai pecah perut lembu..

hahahahaha!

zianazone said...

hahaha jangan harap ko nak gelak kan aku sebab kalau ilang aku tak kan cerita kat sini maaa :P