Tuesday, June 05, 2007

layann jer


dulu aku suka membaca..tak kira lah apa benda buku atau sebagainya mesti aku baca..tapi sekarang minat membaca tu memang ada..tapi sumber untuk dibaca tu yg tak ada..nak baca majalah haiyaa mak udah bising sebab aku suka membazir duit beli majalah..nak beli nobel..ermm habis baca bukan nya leh jual balik hahaha baik baca surat khabar kat opis jer sekurang2 nya aku tahu apa yg berlaku kat sekeliling aku ni..macam tu jugak lah update blog ni..dulu aku rajin tulis dairy aku sendiri..sekarang dairy kemana hapa kemana..aku dah tak tulis2 lagi dah..bila aku baca balik dairy yg dulu2 aku rase macam kelakar pun ada hahaha lawak gila apa yg aku tulis kat dalam tu...aku ingat aku nak bakar jer dairy tu..nanti org baca bahaya hahaha nanti org tahu apa yg aku tulis kat dalam tu..hurmpp nak update blog ni bukan nya aku malas..tapi masa yg tak mengizinkan lah...aku bukan nya ada pc kat umah..kalau ada pc kat umah..mesti tiap hari ada jer cerita yg aku type kat sini..masa aku nak update blog cuma ada kat opis jer arr...dulu bleh lah aku ngulor main internet lama2..sekarang ni mana bleh lagi..tak nak lah aku buat hal..jap lagi kena buang keja tak pasal2 lak kang..apa2 pun aku akan cuba update blog ni ekk insyaallah..


2 comments:

Izham Miyake said...

ala.. subscrube la streamyx kat rumah. keter sports bleh beli.. ngada betulla ko ni.. hahaha

Miss Appleijo said...

hahaha nanti lah..laptop pun aku tak gi beli lagi..tak kan nak pasang streamyx dulu kot..nak cucuk kat mana?? hahaha tunggu coming soon