Monday, June 04, 2007

janji update kepekk hahaha

Sabtu ahad lepas manyak sangat kenduri rasenya..ada jugak member sekolah menengah aku dulu yg kawin..dia jemput tapi aku tak sempat nak gi ziarah…mana tak nya..dia kawin sama dengan tarikh saudara aku kawin lak tu..haiyaa serba salah aku tau..tak gi umah saudara kang..saudara bising, so nak tak nak aku bawak mak dengan ayah aku gi umah saudara kat shah alam jer..tapi kecian gak kat kawan aku tu..penat2 dia hantar kad kat aku..aku tak gi plak..hari tu dia turun dari seremban dan nak jumpa..aku plak yg segan..mana tak nya..dah lah dia lelaki dan dah lama giler aku tak jumpa dengan dia tau, tak moh arr gi jumpa dia semata2 nak amik kad kawin dia tu, sebab tu lah aku suruh dia pos kan aje hahaha (dulu kat sekolah aku dengan dia ada krisis hahaha dia buat aku nangis, padan muka dia sampai sekarang dia ingat kat aku lagi) macam mana lah dia sekarang ni ekk hahaha ee tak moh ingat arr sebab sekarang dia udah jadik laki org..baik aku ingat benda lain lagi bagus tau..

3 comments:

lavender said...

wakakakkaka jadi tajok utama aku ek.. apedaaa ko ni...:P

zianazone said...

hahaha ok apa kepekk..ko lah pelakon utama update blog tu hahaha :P

Tenno Miyake said...

kepek dah kawin ke lom?