Thursday, June 14, 2007

pajeri hahaha

start minggu ni arr, setiap khamis aku dengan kakak2 melayu kat opis ni (kalau termasuk aku ada 6org arr) cadangan setiap hari khamis kitaorg bawak bekal dan masak dari umah (masak bergilir2 arr seminggu 3org je kena masak, minggu depan 3org lagi sampai lah seterusnya)..cerita nya macam ni aku nak betul kan org punya ejaan pajeri salah..tak pasal2 aku plak kena masak pajeri nenas tu hahaha sengal btul kakak2 kat opis aku ni..aku nak comfirm kan jer pekataan pajeri aku tu btul ke tak (tapi memang btol pun..aku saje jer tanya diaorg balik...mana tahu diaorg pun eja peceri jugak ker hahaha)..aku plak diaorg suruh masak pajeri nenas..tapi ok lah...aku momantai punya..masak senang jer maa (hahaha belagaknya)..

4 comments:

lavender said...

pajeri ek? aku ingatkan paceri ekekek ke salah dengo aku.. tah ar..janji sodappp

zianazone said...

paceri adan peceri tu macam bunyikkk sebutan org jawa jer kepek...tak salah aku org sebut pajeri maa :P

Tenno Miyake said...

siot je..

siot...

sio..

si..

s..

aku tau la... diorang sebut peceri.. aku memang sebut pajeri pun..

aku takut terconfuse dengan pajero nenas.

zianazone said...

hahahahahahaha :P