Sunday, June 17, 2007

happy father day

selamat hari bapa ayah..love u so much ayah..jasa2 dan pengorbanan ayah aku akan kenang sampai bila2..ayah lah sumber inspirasi aku.aku tahu aku manyak sakit kan hati ayah..kekadang aku terlepas cakap aku tak sengaja luka kan hati ayah..aku sedar dan tahu semua tu...aku harap ayah maaf kan aku ekk..bukan niat aku nak melawan cakap ayah dan tak terlintas langsung kat hati ini nak kecik kan hati ayah..tapi ntah la ekk...aku menyesal..aku mintak maap dari hujung kaki sampai hujung rambut..aku bahagia dan bersyukur ayah masih kat sisi kami sekeluarga..aku harap ayah akan sehat selalu hendaknya walaupun aku sering kali dengar ayah batuk tak henti2...cian aku tgk ayah..tapi tahu lah ayah..keras kepala jugak org nya..ajak gi klinik tak mahu katanya..aku harap ayah tak apa2...ya Allah ko lindungi lah ayah ku selalu..aminn

2 comments:

Tenno Miyake said...

tuhan sentiasa melindungi ayah ku dan ayah mu..

hahahaha!

zianazone said...

hahaha layannnz jer :P