Tuesday, May 15, 2007

balik ampang

selapas sarapan..aku gerak dari umah saudara aku dalam pukul 11a.m. kendian dia ajak singgah kat teluk batik jap, nak gi pulau pangkor kena naik ferry plak..so yg paling senang pegi teluk batik jer arr..dari umah pakcik aku 5 minit jer dah sampai kat teluk batik tu..saja jer melawat bukan nak mandi pun hehehe so dalam pukul 11.30a.m. aku dah gerak balik ampang...aku tak ikut highway pun...aku main redah ikut jalan lama jer dan aku balik kl tgk signboard..alhamdullilah sampai jugak aku kat ampang..aku sampai umah dalam pukul 4 lebih kot..oklah ekk..tapi aku rase ikut jalan lama jauh gak..haiyaa ntah arr..janji aku dan keluarga dah sampai umah..ok arr...

2 comments:

yun said...

ko tak rasa kejang kaki ke?
seminggu direct asyik merayap jer

zianazone said...

kejang tu tak da lah yun...tapi kaki aku lebam bengkak membiru ada arr..but now udah ok..