Saturday, May 05, 2007

yahoo lagi 2 hari

wahh sebelum sampai masanya aku rase lambatnya masa ni berlalu, bila udah nak dekat aku rase masa ni cepat sangat lah plak..rase esok udah nak ke sana hahaha sengal jer kan..apa2 pun..lagi 2 hari aku akan ke negara china..so korang kat malaysia ni jangan windu kat aku nanti tau wakaka (ntah2 aku yg windu kat korang ko haha gi tak kose rindu merindu)..aku kesana seminggu jer, lepas balik dari sana hari ahad, aku kena terus pegi ke sg petani, kedah jemput adik aku plak (mesti nak aku akan cakap lagi..budak ni memang tak reti penat wakaka) cadangnya nak bawak family aku jejalan ke langkawi udah kesana lah katakan..tapi kalau gaji lum kuar..langkawi tadak penang jer lah nampaknya...so doakan aku selamat pegi selamat kembali yer aminnn

2 comments:

Long&Mood said...

amboi3,seronok nye dia nak gi china!!jgn plak check in lambat kat airport nanti prob beb..wei, dlm flight tu dah request ker lum muslim meal???nanti kebulur plak nengok org lain makan b'fast dgn nyum2nya.lagi satu,pasport paling penting kena jaga betul2..ape2 pun, jgn sampai lupe nak balik udah..take care my frenn

Miss Appleijo said...

wakaka mesti arr seronok beb..nak bejalan lah katakan..hari tu ada request tapi ko tahu lah makcik tu punya jawapan macam mana..dah maleh nak tanya banyak kali..sengal jer setiap jawapan yg dia kasi..thanks beb sebab tgk blog aku :P