Saturday, May 12, 2007

china part 5

Kali ni aku bangun pukul 7a.m lak..maklum arr hari ni last aku kat china..kena lah mangun lambat sikit..pukul 07.30a.m. kitaorg sarapan dekat seasons restorans..dalam pukul 08.30a.m. check out dari hotel dan terus pegi ke silk extibition centre, aku ingat nak beli sepasang..tapi mahal sangat daa so tak jadik lah aku beli silk tu (hurmmpp sabor jer arr selama beberapa hari kat sini asyik aku jer yg kena tau..biarlah aku jer yg tahu benda ni..sedihhhnya..rase nak nangis jer, geram pun ada tau kalau aku pikir2..tapi biarlah rahsia..kalau aku luahkan bukan korang paham pun..baik aku diam kan jer hehehe) lepas tengok sutera dalam pukul 09.30a.m. kitaorg terus pegi window of the world (tempat ni sama jugak macam splendid of china tu..tapi yg beza nya..kat sini semua arca2 dari seluruh dunia, Malaysia je yang tak da..Cuma yg ada rumah kampong Malaysia jer yg diaorg buat sebagai kedai2 untuk menjual barang perhiasan kat sana) dalam pukul 12noon keluar dari window of the world dan terus pegi tempat makan..lepas je makan dalam pukul 01.20p.m. pegi ke dongman shopping street plak..hahaha shopping lagi..tapi aku rase sini mahal sikit lah..dan tak berapa best…shopping malam semalam kat louhu shopping compleks tu lagi best tau..habis jer shopping dalam pukul 05.00p.m. pegi last dinner dekat muslim restorans..habis je makan dalam pukul 06.40p.m. terus pegi airport..07.20p.m. sampai airport dan 09.55p.m. naik flight balik Malaysia(nasib baik ok jer..tak da flight yg delay)..hahaha kelakar jer aku rase..setiap kali kastam check tak kira lah kat Malaysia atau kat china..mesti bila aku jalan..bunyi2 benda tu..kena lah check 1 badan..bukan aku bawak apa pun..aku pakai tali pinggang kepala besi jer daa..sebab tu lah dia bunyik2 hahaha..01.50a.m. sampai kat klia dan dalam pukul 02.30a.m. sampai kak umah kakak opis aku di puchong.. aku tumpang tdur kat umah kakak tu..dan pagi esok baru aku balik umah...

1 comment:

Izham Miyake said...

apsal la tunggang langgang je blog kau ni ?

mana gambar2? ko takde camera ke?