Monday, May 07, 2007

China i'm coming

lagi beberapa jam jer aku akan kesana hahaha mintak2 arr aku selamat pegi dan selamat kembali insyaallah, macam2 benda yang bermain kat fikiran aku sekarang ni ..nak buat keja pun malas rasenya tau, mood cuti dah mengatasi segala2nya wakaka..macam mana lah ekk rasenya naik kapal tobang, ni lah pengalaman pertama aku naik kapal tobang, gayat ke tak aku nanti agaknya ekk hehehe..haiyaa ramai plak budak2 opis aku ni kirim suruh tolong belikan barang, nak beli itu dan ini..aku ni dah arr payah sikit nak menolak pemintaan org dan cakap tak nak..huh padan muka aku..nak tak nak kena cari dan belikan jugak lor..dan yg paling kelakar aku rase..ada ke patut org pilih aku yg setahun jagung ni jadik team leader wakaka..amik perhatian semua, kalau ada org yang hilang jangan salah kan aku tau sebab aku memang tak ponah jadik ketua2 ni..jadik harus diingat keselamatan anda tanggungjawap anda sendiri wakaka

1 comment:

antalya said...

aku doakan keselamatan, kesejahteraan,kesihatan ko sepanjang rombongan cik jenah ko ekekeke