Friday, May 18, 2007

server down

Haiyaaa lembab nya org kat atas tu betol kan server ni..aku nak update blog pun dah tergendala tau..sabor jer arr..hari ni aku bawak negative aku punya pilem yg cuci hari tu..aku bawak gi photozzom sebab hari tu dia cuci tak cukup sifat (maksudnya cuci habis, tapi gambar yg ada kat album tu semua nya tak cukup, bleh plak jadik macam tu kan) cehhh baru aku tahu photozzom punya staff kat sri sinar ni memang mongokkk rupanya..ada ker negative aku punya lah terang gambar nya..dia gi adjust kasi gelap dan suram lak huh sengal giler..(dengki dengan gambar aku yg cute lah tu wakaka) tak pa..esok aku bawak balik semua gambar tu suruh dia cuci semua..banyak cantik aku bayar mahal2 tapi kualiti yg dia hasilkan tak bagus…padan muka ko kena buat keja manyak kali..esok aku mesti bawak balik gambar tu..

No comments: