Monday, February 14, 2011

explorace

hehehe semalam coti..biasalah..selalu nya dok lepak kat umah jer..tapi semalam aku join explorace yg putri umno dengan inmind jalankan..dah lama jugak aku tak aktif put3 ni..semalam member msg..lagi pun aku tak da buat apa..dok kat umah pun bosan gak..tu yg join gak explorace ni..syokkk gak join tau..walaupun dia buat pukul 2.30ptg..time tu matahari tpacak kat atas kepala lagi..punya lah paneh..tapi aku hentam jer..aku join jugak..gasak arr kan..org puteh leh itam..tak kan org itam tak leh jadi puteh (hahaha tetiba jer tettt :)))

so best jugak explorace tu, macam2 pgalaman yg aku dapat..paling best masa game..banyak benda lucu yg jadi hahaha mongok jer..start pukul 2.30..habis dalam pukul 5 gitu lah..pganjur pun pandai..bukan nak terus umukan pemenang nya..ni nak suruh datang kat axis atrium belah malam nya plak untuk pyampaian hadiah..so malam tadi aku g arr so kumpulan KUNING mng explorace..yehaaaa aku lah salah sorang pserta kumpulan kuning tu..korang nak tahu dapat apa...teng3..dapat hamper 1 yg kna kongsi 12org...aiyooo manya kecik itu hamper..dan nasib baik lah hamper tu ada 12 item..so sorang amik 1 barang..(sowie arr gambar explorace dengan hamper tk sempat nk amik..mayb pganjur ada gambar tu..tapi kat aku mmg tak da..yg ada cuma kat bawah ni jer)

 hehehe sblum g kja makan cekelat dlu dlm keta wekk2 :P

 ni gambar masa pyampaian hadiah malam tadi..

ni arr salah 1 item dari pada hamper yg kami dpt..sy pilih cekelat ni hehe..

No comments: