Sunday, February 13, 2011

peti sejuk

hehehe udah hampir sebulan kot peti ais kat umah rosak...dah panggil jugak org untuk datang repair..biasa lah kan..panggil sblum CNY hari tu..dahh arr liat nak datang..sampai nak kena call banyak2 kali..lepas tu bila dah datang..up plak harga tinggi2..cehh amik kesempatan btol lah..rase nak tampo jer org itu tau..padahal bukan rosak apa pun..semua ok kot..nasib lah aku tak reti nak repair2 ni..kalau tak..aku buat sndiri jer huhuhu..

ermmm sowie mak..sebab mak banyak kali ajak kngah pegi survey peti ais..tapi kngah asyik kata nantilah jer hehehe nasib baik mak seorang yg penyabar kan..kalau tak kngah rase..mesti udah lama kngah kna tirajang dengan mak..esok kita g survey peti ais sama2 tau..lebiu mak so much muaahzz

p/s :- i love my mum so much..

2 comments:

Truly_me said...

jom la sebey kat ipoh ni..murah2 je..sekelo singgit ekekekek ..bluwek :P

zianazone @ appleijo said...

hahaha ko bior btol..peti ais sekilo seringgit ekk hahahaha cehh :P