Sunday, February 20, 2011

jujur

ermm salah ker kalau kita bercakap benar?? salah ker kalau kita jujur?? salah ker kalau kita berkata2 sesuatu yg kita rase btol?? salah ker masalahnya skrg ni?? saya tanya lagi ni..salah ker??? haaaa sila jawap yer incik2, puan2 dan kawan2 yg d cintai sekalian..dalam situasi saya skrg ni..saya rase susah nak bkata jujur sangat..bercakap pun untuk jaga hati dan perasaan org..hati dan perasaan kita..sapa plak yg nak jaga??? haiii sbor lah banyak2...harap2 saya still jd org yg penyabar walaupun hakikatnya saya udah hampir tak tahan..tolong lah saya..saya tak suka sbnarnya, bila pikir saya rase geram..bila luahkan..org cakap saya ni bukan2..yea arr yg baik itu kamo..yg jahat, buruk dan kejam itu saya!!

3 comments:

Truly_me said...

tak salah.. hope ko still sabar..lantakla org nak ckp ko ape.. asalkan ko jujur.. be cool kay.. stay cute.. lebius

Puanbee said...

tak salah jujur lagi baik :)

zianazone @ appleijo said...

kepek - huhuhu tu lah pasal beb..menci jer aku tau..jujur pun payah...lebiu too

bee - tu lah pasal..mongok manusia itu..menci aku..