Monday, February 21, 2011

incik HP udah nazak

uhukkkkkk3 incik HP saya udah nazak teruk..dia udah tak bleh baca memory kad lagi..asyik nak suruh remove simkad jer tau..incik hp..jangan lah buat hal..tuan ko ni tengah pulus mania bgelora..mana dia nak cekau duit beli yg baru..kalau org nak hadiah kan HP kat dia tak pa jugak..ni tak da tau...jangan harap lah senang kata hehehe..adoiii tolong lah pulih incik HP..jangan kasi tuan kamu ni geram..nanti kamu kna baling kat dinding tau..tak pun kamu kna tanam hidup2 huhuhu...uwaaa taksuka..

p/s :- suka sangat lagu baik2 sayang fm wali band..bila layan rase bleh nangis kot hahaha..sensetif gila wekk..ni antara lirik2 nya..layannn "aku tak ingin kau mnangis bsedih..sudahi air mata dari mu..yg aku ingin erti hadir diri ku..kan menghapus duka mu syg..kerna bagiku..kau kehormatan ku..dengarkan,dengarkan aku..hanya satu pinta ku..untuk mu dan hidup mu..baik2 syg..ada aku untuk mu..hanya satu pintaku di siang dan malam mu..baik2 syg..kerna aku untuk mu..♥"

5 comments:

Puanbee said...

rindu beeb kat ko! ahakss...dtg sini klik klok !

Truly_me said...

uhuhuh cian kat hp ko itew.. x masok i.c.u kah?

weh aku sgt soka gak lagu tu..hr2 dengo kat kete en.Ali..

zianazone @ appleijo said...

puan bee - hahaha wekkkk gedik..apesal plak tetiba windu kat aku ni :))

zianazone @ appleijo said...

kepek - hahaha tahu tak pa wei..aku rase dah tiba masanya aku tukor yg baru kot uwaaa mana nk cari pulus mania ni aiyooo

tahu tak pa wei..1st dengar kat radio..gila best..terus aku download masuk HP hehe

zianazone @ appleijo said...

kepek - hahaha tahu tak pa wei..aku rase dah tiba masanya aku tukor yg baru kot uwaaa mana nk cari pulus mania ni aiyooo

tahu tak pa wei..1st dengar kat radio..gila best..terus aku download masuk HP hehe