Sunday, October 24, 2010

b0san

hurmpp gila bosan hari ni tau..tak da gi mana pun..dok kat umah jer..lepak kat cc ni pun bosan jugak..aku jer yg on9..org len tak da pun huhuhu...buang duit aku jer hehehe..ingat nak balik umah arr..tapi kalau balik umah..apa yg aku nak buat...kalau nak g merayau..sat lagi ada yg tipun tanya aku g mana n dengan sapa plak kang huhuhu..yg pasti aku sangat bosan :'(

2 comments:

Peni Anani said...

ko at cc sowng2 kew?? hahaha... jan wisau minggu depan aq sampai...keh3

appleijo said...

haah aku kalau g cc sorang jer..dengan sapa lagi aku nak ajak beb hehehe...tak sabor nak tunggu ko datang kl yehaaa