Friday, October 01, 2010

Salam Jumaat (*_~)

Salam semua..Yuhuu i'm c0mink..M0wnink gl0ry hehe salam jumaat semua,sem0ga hari ni lebh bmakna dan ceria drpd smlm ek,aku mcm mana? Hehe aku hari2 pun happy gak,ada masalah pun ketawa gak,tp dlm hati aku jer yg tahu hoho,sb0r appleij0,u can d0 it cay0kk cay0kk hehe

mcm biasa ar,kalau time gni,aku tngah 0tw g k0je,ada kt atas jalanraya lg ni,hari2 ar jalan jem,kalau tk jem tk bleh agaknya (tanak jem g d0k kt bulan haha),pukul bpe agaknya sampai kt opis,tk pnah cpt,tp ok ar janji punch card tk pnah merah..

Smlm tngan gatal (dlm hati dh pkr,mst nk dpt duit ni),pg ni g check,yehaa gaji udah masuk,tp semuanya nk by0r r0adtax dgn insurans,semua mati bln 0kt0ber uwaa nape mati cpt sgt,jgn ar mati2 bleh tak hehe mcm mana nk by0r bnda lain kalau gaji blan ni nk by0r r0adtax insurans dlu huhu at0i taksuka3..Tp alhamdulillah gak sbb dpt gaji,thanks b0s masuk gaji ngam2 cukup bln :))

3 comments:

Bee said...

Bos : ehem2 sama2 yea. .

Bee : aku pun bru dapat gaji,mcm2 nk bayor gak ni. .haha

antalya said...

kesian nya..xleh enjoy ngan duit gaji..xpe pelan2 kayuh beb

Miss Appleijo said...

honey - sejak bila plak ko jadi boss aku ni hahaha...ko dpt gaji best..mesti banyak punya

yun - tu lah pasal beb..nk teruskan pejuangan yg blum selesai ni..kena gagah kan jugak walau macam mana pun kan huhu..