Monday, October 04, 2010

M0wnink gl0ry

Salam yuhuu i'm c0mink hehe semalam langsung tk sempat nk update bl0g,biasalah kalau ada kat umah,aktibiti meluruskan badan jer haha lg pun kalau c0ti hujung minggu ni,banyak plak jemputan rumah tbuka,raya pun tk hbeh lg kan,ada gak umah mmbr2 yg tak sempat nak pg,sbnarnya bkn tk sempat,tp tk da mmbr hehe mmbr bnyak dh khwn,g dgn suami masing2,so aku kna ar g sendri tu yg ada umah yg aku tk g gak..S0wie ek kalau tk sampai kt umah k0rang..Aku kat jalan lg ni,biasa ar 0tw nk g k0je,pg ni jem gler ar,dh pukul bpe ni huhu mintak2 ar tk lewat g keja hendaknya aminnn,mud pg ni plak mcm tk bpe ok ar,ntah ar..Mud geram dan benci jer huhu,jauhkan ar mud ni..Tk sukanya kalau mud gni uwaa..

2 comments:

antalya said...

fren..bila2 ada kelapangan jemput la dtg my umah beraya..dtg mlm hr keje pun buleh ajer.lama dh xjumpa kan huhuu

appleijo said...

Hehe tu lah pasal,mmg dh lama gler tk jmpa,mia pun tk pnah tgk live lg huhu nk tnggu kepek tk thu tahun bla agaknya,nk g s0rang,segan mak nyah