Saturday, October 23, 2010

syok jer

hahaha syok jer keja hari sabtu ni tau..dah arr jalan tak jem langsung..kja pun tak da sangat (tapi sbnarnya sejak aku kja kat sini..kja bukan nya banyak sangat pun..kekadang aku pun bosan..sampai ta tahu nak buat kja apa..n sentiasa mencari apa kerja yg bleh aku buat hahaha..tanak arr dok relax jer..nanti bos tgk aku tak da buat pape tak best plak kan) hari ni pagi aku ada buat kja sikit..lain nya aku habeh kan dengan cara gini lor hehehe syhhhh jangan cakap kat boss tau..tatot..nanti dapat mem0 lak :))

2 comments:

Peni Anani said...

aq nk report at bos ko... bweeerrkkk...

"booooooosssssssss.... tengok neh ade owg menguloooowwwww... huhu" tatot tak beb?

appleijo said...

hahaha cehhh nak ngadu kat boss aku ekk..ngadu arr tak heran..tak takot pun