Thursday, October 28, 2010

ayam penyet ria

sebelum ni tak penah pun try nak makan makanan dari indonesia ni tau..ni semua abglong dengan family dia punya pasal hehehe aku plak jenis yg suka nak try...diaorg penah bawak aku n family try ayam penyet ria ni kat area sunway kedai dia..memang best arr tau...dia punya sambal bukan main pedas (hahaha type entry pun aku telan air liur ni apa cite hahaha)...lepas tu yg best gak..air kacang dia huhuhu sangat sedap makan bubur kacang yg campur dengan air batu..syokkk gila tau..kalau korang tak pcaya..korang gi lah try..tak tahu nama lokasi dia..korang type jer AYAM PENYET RIA kat yahoo atau google..mesti akan jumpa punya arr...yg aku tahu..kat kota damansara ada 1..dalam sunway piramid ada 1..dan kat depan sunway piramid..area sunway mentari busniss centre ada 1..haa pegi lah try..kalau tak anda akan menyesal hehehe

aku ada gak try ayam penyet kat bandung, indonesia..masa aku g sana awal tahun ni gak...mmg lah best..tapi ayam dia kecik (dia pakai ayam kampung aku rase) tak cukup ok..ayam ko kecik sangat hehehe..bela lah ayam besor2 sikit tau..

No comments: