Saturday, October 02, 2010

kek cekelat

yummy...semalam balik kja terus pegi umah puan honeybee seperti yg dijanji kan hehehe wisau gak ko kan aku sampai lambat semalam hahaha mesti ko ingat aku tak datang ekk hahaha (jahat aku buat ko risau..bukan nak tipun atau msg pape ekk hahaha)...ermm beb..kek yg ko buat semalam mmg sedap..kalau jual mesti laku tu, maceh banyak2 ekkk dah arr kasi makan..siap kasi tapau lagi ;))...hahaha..gila lama kita lepak n borak2..bayangkan lah..dari pukul 7lebih nak pukul 8mlm gak aku rase..sampai pukul 10.30 lebih gak arr..sampai ada org majuk dengan aku ko tahu..dia cakap aku gi umah kawan sampai lupa nak msg dia huhuhu...sapa org nya..jeng jeng jeng..biarlah rahsia ekk..nanti aku akan cite n org itu tak da kena mengena dengan ayam kokok :))

3 comments:

Peni Anani said...

bweeerrrkkk... menci nan kowng.. tape2 nt aq akn dpt mkn nan kowng ugak... tnggu je rrr....

Peni Anani said...

sapekah dia... wiuuu wiuuu wiuuu... polis dtg menyiasat

appleijo said...

Hehe jgn ar menci2 dgn kita0rg,syg2 ar dgn kita0rg yg t0mey ni haha nanti ko dh d0k sni,jgn kata mkn,apa pun bleh hehe,sapa itew ek jeng3 rahsia :P