Thursday, December 09, 2010

asyik lewat jer

hehehe nape lah aku minggu ni ekk..asyik lewat jer pegi keja tau..dah arr baru jer comfirm..sat lagi tak pasal2 dapat surat warning plak kang hehehe...adoi ntah lah ekk..minggu ni kan ada public holiday..lagi pun hujan pagi petang siang malam..tdow syok jer..sampai lewat aku g kerja..semalam sampai opis dalam pukul 11 lebih agaknya..hari ni plak aku sampai opis nak deka pukul 10 haiyaa sabor jer arr..esok dan seterusnya tanak lewat2 lagi dah chewahhh hehehehe



2 comments:

honeyvsbee said...

wehhh...alasan manyak...pok momtot baru tau

zianazone @ appleijo said...

hahahaha bukan alasan arr..btol2 ni tau :P