Monday, December 06, 2010

Repunzel : A Tangled Tale


malam semalam..aku dengan adik aku g tengok cite repunzel hahaha...gasak arr org nak cakap kitaorg ni macam budak2 ker apa..janji dah tgk pun cite repunzel ni semalam..best tau cite dia..gila kelakar dan lawak..kalau korang ada anak2 tu..bawak lah anak2 korang g tgk cite ni ekk..lagi pun sekarang kat coti sekolah..anak2 korang mesti suka tgk cite ni..yg bujang macam aku ni pun bleh g tgk cite repunzel ni gak...bior jer org nk cakap apa...yg bayor duit kita...kita tak mintak duit diaorg pun nak g tgk wayang kan hehehe...so slamat menonton..mesti korang puas hati tgk cite ni punya yehaaa...

2 comments:

honeyvsbee said...

wahhh dah p tengok.....uwaaa

zianazone @ appleijo said...

hehehehe best wei cite ni..bawak lah anak2 ko g tgk..kelakor tau..