Wednesday, December 01, 2010

complicated

hurmpp complicated..mmg sangat rumit pun aku rase..tapi salah ker kalau aku nak tukar status jadi complicated..tak yah arr nak soal aku dan cakap aku macam2..nak tuduh aku tipu pun ada jugak..pnah ker aku tipu?? ingat aku tak sdih ker?? ingat aku suka ker jadi gini??? ko ingat aku tak da perasaan ek?? aku bukan batu..dan aku bukan benda yg ko bleh persendakan..so please arr jangan buat aku macam ni..jangan plak ko nak kata kat aku bukan2...selalgi aku bleh sbor..aku akan tetap sabor..kalau aku dah tak bleh sabor nanti..maki hamun semua kuar..so please arr ekk..biar kan aku sendiri...aku tak suka ko buat aku macam ni... :'(

3 comments:

honeyvsbee said...

ermmm hambuss jerr..dah ler tk berapa kenal..sibuk memanjang..huh

zianazone @ appleijo said...

tahu tak pa wei..macam dot dot dot jer aku rase..huhu

zianazone @ appleijo said...

tahu tak pa wei..macam dot dot dot jer aku rase..huhu